آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

سایمانتک: تعداد هکرهای چینی رو به افزایش است

بر طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت امنیتی سایمانتک، تعداد هکرهای چینی همگام با افزایش تعداد کاربران اینترنت آن کشور رو به افزایش است.
در گزارش این تحقیق آمده است:" میدان رقابت هکرهای چینی بسیار فعال است بطوریکه تعداد بیشماری از گروه ها و هکرهای چینی به دلیل کشف آسیب پذیری ها، تولید کد مخرب و آماده سازی حملات پیچیده معروف و شناخته شده می باشند."
کشور چین بعد از ایالات متحده آمریکا، مقام دومین کشور فعال در زمینه خراب کاری های اینترنت را صاحب است. در حدود 131 میلیون از مردم چین از اینترنت بهره میبرند و این رقم در حدود 10 درصد از جمعیت آن کشور میباشد در حالیکه همین جمعیت، 11 درصد از کل جمعیت کاربران اینترنت دنیا را نیز تشکیل میدهد.
تنها جنگ سایبر معروف میان آمریکا و چین به آپریل سال 2001 میلادی بر میگردد، هنگامیکه هکرهای چینی سایت های دولتی ایالات متحده آمریکا را با نشان "غلبه بر امپریالیسم امریکایی" هک نمودند. در پاسخ به این عمل، هکرهای امریکایی تنها عذرخواهی هکرهای چینی را خواستار شدند.
اما گویا بزرگترین مزاحمت هکرهای چینی، ادعای دسترسی آنها به اطلاعات محرمانه سلاح های کشور کره جنوبی می باشد. در این حمله تعداد 211 رایانه دولتی کره جنوبی و 67 رایانه رسانه ای این کشور مورد حمله قرار گرفت.
سایمانتک می افزاید:" با این وجود در سال های اخیر فعالیت های مفیدی نیز از کارشناسان امنیت چینی مشاهده میشود بطوریکه اکنون شش عدد کمپانی مستقل ضد ویروس در کشور چین وجود دارد. اما همچنان گفته میشود که حملات برنامه ریزی شده هکرها به هدف دولت و سازمان های تجاری در حال شکل گیری است و بسیاری از این سازمان ها نگران بروز این حملات هستند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد