آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

کاربران آفیس 2007 بدون حفاظت رها شده اند

Office Logo By : www.isis.blogsky.comکمپانی مایکروسافت فاش کرد که کاربران ویندوز ویستا که از بسته نرم افزاری Office 2007 بهره می برند موفق به دریافت فایل های بروزرسان نمی شوند.
"Mark Griesi" مدیر برنامه های تیم پاسخگویی مایکروسافت میگوید:" در وضعیت های بخصوصی ممکن است که سیستم یابنده بروزرسانی ها در ارائه فایل های اصلاحیه ناتوان عمل کند و یا نصب آنها با مشکل مواجه شود."
کاربران ویندوز ویستا که بسته نرم افزاری 'آفیس 2007' را بر روی رایانه خود نصب کرده باشند تحت تاثیر این اشکال امنیتی قرار خواهند گرفت. فایل های بروزرسانی که ممکن است در لیست نصب قرار نگیرند شامل: بروزرسانی مستقل برای ابزار Excel و دیگری بطور جامع برای Office 2007 میباشد. گفتنی است که هر دو این بروزرسانی ها در درجه "مهم" تلقی میشوند، بنابراین نصب آنها بطور جدی توصیه شده است.
Griesi در ادامه می افزاید:" اگر شما موفق شده اید که فایل های اصلاحیه را از سیستم Microsoft Update بطور کامل نصب کنید، هیچ جای نگرانی برای شما وجود ندارد و این بروزرسانی ها دوباره برای شما نمایش داده نخواهند شد."
مدیران شبکه های رایانه ای که از ابزار Microsoft Windows Server Update Services استفاده می کنند، میبایست که دوباره برای نصب اصلاحیه های مربوطه اقدام کنند و به کاربران نهایی این ابزار دوباره یادآوری کنند که رایانه خود را به روز نمایند.
گفتنی است که تنها کاربرانی موفق به دریافت اصلاحیه ها نشده اند که به ابزارهای Microsoft Update یا WSUS تکیه کرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد