آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

دانلود موزیلا فایرفاکس 2.0.0.1 نسخه نهایی

بنیاد موزیلا امروز همزمان با ارائه یک اصلاحیه امنیتی، نگارش جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس 2.0.0.1 نسخه نهایی را جهت دانلود بر روی سرورهای FTP خود منتشر نمود. در حال حاضر این نسخه تنها بر روی FTP موزیلا وجود دارد و هنوز صفحه نخست سایت بروز رسانی نشده است.
گفته می شود اصلاحیه ی مذکور برطرف کننده بیش از یکصد نقص و اشکال امنیتی می باشد. برخی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در مرورگر فایرفاکس 2.0.0.1 عبارتند از:
- جلوگیری از به هدر رفتن مقداری از حافظه سیستم در هنگام، بارگذاری صفحه نخست گوگل که مخصوص فایرفاکس طراحی شده است، کلیک بر روی گزینه Bookmark ها و یا بستن یک پنجره.
- جلوگیری از به هدر رفتن مقداری از حافظه سیستم در هنگام، بارگذاری صفحه شخصی گوگل (Google personalized home page)
- برطرف شدن اشکالات مربوط به حذف ناگهانی Bookmark ها، خراب شدن Tab ها و دیگر موارد در هنگان نصب فایرفاکس جدید. (نصب فایرفاکس 2 بر روی فایرفاکس 1.5.0.7 در برخی مواقع با مشکل مواجه می شد.)
همچنین با توجه به آنکه اکثر کاربران در هنگام مرور صفحات وب با فایلها و فیلم هایی برخورد می کنند که در آنها از فلاش استفاده شده است پیشنهاد می شود نسخه ی جدید این نرم افزار مخصوص فایرفاکس یعنی Adobe Flash Player 9,0,28,0 را نیز دریافت و نصب نمایید.

 دانلود: Adobe Flash Player 9,0,28,0
 دانلود: Firefox 2.0.0.1 Final حجم 5.8 مگابایت
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/10/20 ساعت 18:18

بازم دستت درد نکنه و خسته نباشید

آرمان 1386/12/03 ساعت 19:24

اطلاعات خوبی ارایه می کنید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد