آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیا کامپیوتر شما می تواند ویندوز ویستا را اجرا کند ؟

Vista:: isis.blogsky.com کمپانی مایکروسافت اخیرآ صفحات سایت خود مربوط به حداقل امکانات یک کامپیوتر جهت اجرای ویندوز ویستا را بروز رسانی نمود.

طبق آخرین مطلب نوشته شده، یک سیستم کامپیوتری برای آنکه قادر باشد سیستم عامل جدید مایکروسافت -ویندوز ویستا- را اجرا نماید حداقل نیازمند داشتن، یک پردازنده (CPU) با سرعت 800 مگاهرتز، 512 مگابایت حافظه (Ram)، یک کارت گرافیک با قابلیت پشتیبانی از DirectX 9 و حداقل وضوح تصویر 600*800، یک CD-Rom و یک هارد دیسک با ظرفیت 15 گیگابایت می باشد. البته این نکته را نیز باید مد نظر داشت که سیستمی با حداقل امکانات ذکر شده نمی تواند برخی مشخصات ویندوز ویستا را مانند قابلیت گرافیکی Aero فعال کند.

در صورتیکه یک سیستم کامپیوتری بخواهد "کاملآ مجهز برای ویستا" باشد مشخصات این سیستم باید اینگونه باشد، یک پردازنده 1 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه، کارت گرافیک با قابلیت پشتیبانی از DirectX 9 و برخوردار از درایور WDDM با مقدار 128 مگابایت حافظه و پشتیبانی از فناوری Pixel Shader 2.0، یک دستگاه DVD-Rom، کارت صدا، دسترسی به شبکه اینترنت، 40 گیگابایت هارد دیسک بگونه ای که 15 گیگابایت آن خالی باشد.

با گسترش ویندوز ویستا باید دید آیا این سیستم عامل توانایی نصب و اجرا بر روی سیستم هایی با مشخصات کمتر از موارد ذکر شده را نیز دارا است یا خیر.
منبع خبر WinBeta.Net
نظرات 3 + ارسال نظر
asraf 1385/10/28 ساعت 13:06 http://vtsc.info

http://vtsc.info

Wqdghfl 1385/10/28 ساعت 13:06

Vovqbhpsstveskdvh.Pcbtkhfrv.

Qumdkvc 1385/10/28 ساعت 13:07

Cjtscbmlbtpcgfhuneblj.Elcqpfmgdkjii.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد