آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تغییر اساسی در وبلاگ

به زودی شاهد تغییرات اساسی در ظاهر و مطالب وبلاگ خواهید بود . چون قصد دارم ابن وبلاگ رو به یک وبلاگ گروهی تبدیل کنم پس منتظر باشید تا وبلاگ را یه جور دیگه ببینید.

با تشکر از لطف دوستان

نظرات 15 + ارسال نظر
شکوه 1384/11/28 ساعت 00:00

سلام داداشی جون.. منتظریم که باز خلاقیت به خرج بدی.. مواظب خودت باش بی معرفت

سلام
بینم تو داداشه چند نفری؟!!!!!!!!!!!

ایمان 1384/11/29 ساعت 01:29

سلام
منم تو گروهتون جایی دارم!!!!!!!!!!!!!!؟

خیلی آماتوری!!!!!!!

بستنی 1384/11/29 ساعت 23:13 http://icecream.blogsky.com

سلام جیگر
چطوری
منم سرسختانه منتظرم
راستی منم بازی؟؟؟!!
میخام بیام تو گروه

وقتی انسان عاشق خدا شود اینگونه بنگرد به

خدا دیگر هیچ چیز او را عذاب نمیدهد و همچیز را لطیف میبیند پس

باید عاشق او شویم و عشق بازی با او را یاد بگیریم تا زندگی

لطیفی داشته باشیم اگر درد میدهد بدان فرقی هست بین تو و

آنکه اجازه نمیدهد سالی یا حتی در تمام عمر فکر خدا باشد اجازه

نمیدهد اسم خدا را به زبان بیاورد و اما دوست دارد که تو همیشه

صدایش کنی دوست دارد همیشه به یادش باشی اشتباه نکن خدا

همیشه خیر برای عاشقانش میخواهد و نمیگذارد عاشقش لطمه

ای ببیند و همه از سر لطف است این عقل و افکار ماست که هر

چیز را به اندازه فهم خود تجزیه و تحلیل میکند از خدا بخواهیم اینقدر

به ما فهم بدهد تا بتوانیم درست درکش بکنیم .
اپ کردم بیا

حاجیه 1384/12/01 ساعت 18:31 http://hajieh.blogsky.com

سلام
برگزیده شدن وبلاگتونو تو مسابقه وبلاگ نویسی تبریک می گم .
موفق باشید

سلام
دوست عزیز منظور من این نبود که من خیلی حرفه ای هستم
من فقط گفتم که شما خیلی آماتوری!
به نظر خودت نیستی؟

بستنی 1384/12/02 ساعت 08:18 http://icecream.blogsky.com

موج آبی 1384/12/02 ساعت 15:35

می گفتند آخر وبلاگه ولی دیدم نیست!
برای همین شما آماتوری

موج آبی 1384/12/11 ساعت 09:55

گربه را دیدم که در باغ هلو
میخورد انگور و میخورد تلو
من بپرسیدم زخود این جانور
باشد احمقتر حتی او ز خر

سلام با تشکرمن آمار آنلاین برای وبلاگم می خواستم ممنون میشم اگه بفرستی

سلام وب نوشت مفید و ارزنده ای دارید موفق باشید

[ بدون نام ] 1384/12/17 ساعت 08:19

حتما ایبوک در زمینه هک و شبکه و آموزش کامل وی بی و آموزش کامل اکسس بزار ازت ممنون می شم . آخه من ایران نیستم و رفرنس فارسی ندارم. دوست دارم باشه؟؟؟

بستنی 1384/12/19 ساعت 07:16 http://icecream.blogsky.com

سلام عزیز
خوبی؟
خودت چرا نمیآپی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد