آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

ترفند

۱- بستن تعدادی از پنجره های باز : حتما موارد بسیاری برای شما پیش آمده است که همزمان تعداد زیادی پنجره و برنامه باز کرده اید و با آنها کار می کنید . زمانی که کار شما با این پنجره ها و برنامه ها به پایان رسید مجبور خواهید بود تک تک پنجره ها و برنامه ها را یکی یکی ببندید. در این نکته ما به بیان روش سریعتری برای کار می پردازیم که طی آن شما می توانید تمام  پنجره های باز شده روی  صفحه نمایش را همزمان و با بستن یکی از پنجره ها ببندید . برای این کار ابتدا دکمه Ctrl   را نگه دارید و با استفاده از موس پنجره ها و برنامه های موجود را در منوی  taskbar   انتخاب کنید . حال بر یکی از پنجر ها در نوار  taskbar  کلیک سمت راست و گزینه Close  را انتخاب کنید . خواهید دید تمامی پنجره ها  بسته می شوند .

۲- آدرس ها را سریعتر وراد کنید : شما هم حتما از  نوشتن نشانی های طولانی که با www  آغاز می شوند و به پسوندهای متفاوتی مانند com  ختم می شوند  خسته شده اید در این مقاله روشی را برای آسان سازی نوشتن این گونه نشانی ها به شما پیشنهاد می کنیم . برای کار موارد زیر را دنبال کنید : اگر نشانی شما شما پسوند com  داشته باشد کافی است تنها Domain  نشانی را تایپ کنیدو کلیدها  Ctrl+Enter  را همزمان فشار دهید . به عنوان مثال برای وصل شدن به www.shirazpatogh.com  فقط کافی است shirazpatogh را تایپ کنید و کلیدهای فوق را همزمان فشار دهید . خواهید دید که بطور خود کار نشانی کامل را پیدا می کند. دوم اینکه اگر پسوند آن را نمی دانید تنها کافی است    Domainنشانی را تایپ کنید و کلید Enter  را فشار دهید .  Internet Explorer سعی می کند سایت مورد نظر را با  بررسی پسوند ها ی متفاوت پیدا کند . سوم  اگر شما نیاز به ویرایش یک نشانی طولانی دارید می توانید با استفاده از Ctrl+Left arrow  و یا Ctrl+Right arrow  بین بخشهای متفاوت یک نشانی حرکت کنید و پس از رسیدن به بخش مورد نظر آن را ویرایش کنید .

۳- هایلایت کردن برنامه های جدید : در ویندوز XP معمولا برنامه های جدیدی که نصب می شوند به صورت HighLight برجسته می شوند و بدین طریق دسترسی سریع به آن را برای کاربر بسیار آسان می سازد اما برای کنترل این که چه برنامه ای باید برجسته شود و کدام برنامه برجسته نشود می توانید با یک ترفند ساده روی رجیستری بخوبی این کار را انجام دهید. ابتدا رجیستری ویندوز را بالا بیاورید (با تایپ Regedit در منوی Run روی start ). حالا روی کندوی بزرگ HKEY-CURRENT-USER کلیک کرده تا شاخه Software را ببینید. سپس زیرشاخه Microsoft را درون آن خواهید دید که با زدن روی آن زیرشاخه Windows را پیدا می کنید که اگر روی آن نیز کلیک کنید زیرشاخه Currentversion قابل مشاهده است. داخل این زیرشاخه نیز زیرشاخه Explorer را می بینید که با زدن روی آن شاخه مورد ظر یعنی Advanced دیده می شود. حالا مرحله بعد و ساخت یک پوشه جدید داخل زیرشاخه Advanced را شروع کنید. برای این کار باید یک پوشه در فرمت Dword بسازید. سمت راست موس را بزنید و New و Dword را برگزینید. نام پوشه جدید را
Start-Notify New Apps بگذارید ( S و N و N و A با حرف بزرگ تایپ شود). برای برجسته شدن برنامه های جدید از عدد صفر و برای برجسته نشدن از عدد یک استفاده کنید و داخل Value data آن عدد مورد نظر را بنویسید. یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید تا تغییرات Ok شود.

HKEY-CURRENT-USER>Software>Microsoft>Currentversion>Explorer>Advanced

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام. وب آموزشی جالب و تقریبا کاملی را دارید
پایدار باشید.

اول شده بودم پس
هوررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووولللللللللللللللللللللللللل

علی کریمی 1384/11/15 ساعت 18:40 http://alikarimi8.Tk

سلام عرض میکنم خدمت اقا مصطفی گل چه قالبی واسه ما ساختی دمت گرم ایول :(
بابا یه قالب ازت خواستیما خبرشو به من بده



او تا آخر این راه را می دانست



هر کس از راه رسید



می گفت که او دیوانه ست



راهی که او می پیماید



جز دوزخ راهی نیست



شاعر در خلوت خاکستر اشعار خود



روزها و شبها



سرگردان ،



حیران ماند



دست در آتش می کرد



که دلش را از آن بیرون کشد



دست تاول زده اش



فقط شبیه دل یک شاعر بود



او سه روز بعد مرد….


اپ کردم خوشحال می شوم سر بزنی

امین 1384/11/21 ساعت 19:42 http://webd3.blogsky.com

سلام مصطفی جان خسته نباشی !!
یه آگهی استخدام دارم اگه ممکنه بزار تو وبلاگت تا افراد بیشتر بتونن استفاده کنن!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آگهی استخدام گرافیست

برای دریافت فرم استخدام به لینک زیر مراجعه کنید

http://domain.webadvert.biz/empl.asp

و توجه کنید فقط ساکنان مشهد فرم استخدام رو پر کنند

باتشکر

سلام خوبم. اپ کردم بیا خوشحال می شوم

یه عالمه عکس از ولنتاین گذاشتم دوست داری بیا بی نظر هم ترکم نکنی

بستنی 1384/11/26 ساعت 00:21 http://icecream.blogsky.com

ملت دیوانه اند
یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد