آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

دو تا نرم افزار فیلتر شکن

دو تا نرم افزار فیلتر شکن برای دانلود حالشو ببرین (البته من هیچ مسئولیتی رو در قبال استفاده نا صحیح از نرم افزار های زیر قبول نمی کنم گفته باشم فقط به توصیه بعضی ها می ذارم)
 
:: به علل گوناگون لینک های دانلود کار نمی کنند ، لطفا به نکته زیر توجه کنید :
 
فرم عضویت در خبرنامه در سمت راست قالب وبلاگ قرار دارد
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام

خوبی؟ خدا رو شکر ....

آپ دیتم٬ دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری.

میخوام نظرتو بدونم...

من چشم براهت می مونم ...

« مسعــــــــود »

حمید 1384/10/05 ساعت 19:49 http://falgir.blogsky.com

سلام و خسته نباشید.
برای گوگل متا تگ بهتر است که فقط ایندکس باشد یا فالو هم اضافه شود؟
از راهنما ئی تان پیشاپیش متشکرم.

با سلام............

دوستان عزیز این دو نرم افزار فیلتر شکن که گذاشتید داخل وبلاگتون ......هر دو سایتشون را فیلتر کردن......

اگر خود نرم افزار ها را دارید و کار میکنه لطفا آپلود کنید داخل اینترنت و لینکشو واسه من ایمیل کنید........


منتظر ایمیل ارسالی از طرف شما دوست عزیز هستم...

با سپاس و تشکر فراوان از شما

مهدی صالحی

نادیا 1385/07/09 ساعت 00:36

سلام خوبی سایت شما عالی من از شما راهنمایی می خواهم جهت نصب یک فیلتر شکن عالی من خودم برای نصبش مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
قربان شما نادیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد