آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

معرفی سایت به موتور گوگل

برای این که وبلاگ شما بازدید کننده بیشتری داشته باشد، بهتر است آن را به موتور های جستجوی معروف معرفی کنید. 90% ایرانی ها از موتور های جستجوی گوگل و یاهو برای جستجوی اطلاعاتشان استفاده می کنند. همچنین این دو سایت قابلیت جستجوی فارسی نیز دارند. این سایتها معمولا بخش خاصی برای معرفی سایتهای جدید دارند. مثالا برای معرفی وبلاگ خود به گوگل، باید به این آدرس بروید:

http://www.google.com/addurl.html در کادر URL آدرس وبلاگ و در بخش comments توضیحاتی مربوط به وبلاگ خود بنویسید. در بخش comments کلماتی را که در وبلاگتان بیشتر بکار می روند وارد کنید. هرکلمه را با کاما از کلمه بعدی جدا کنید. از کلمات فارسی نیز می توانید استفاده کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
هیلدا 1384/10/01 ساعت 17:22

سلام نرم افزار خیلی خوبی رو معرفی کرده بودی اگه برات امکان داره بازم نرم افزارهایی به این شکل رو معرفی کن

salam kheyli zibast manam too kare amoozeshe computeram age betooni mano dar morede karaye gerafiki komakam koni kheyli khoobe age shod adrese manam link kon too bloget kheyli mamnoonam bloge khoobiye movafagh bashi.

دوست عزیز سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون
موفق باشی

مصطفی جان سلام
خسته نباشی
خوشم اومد
استفاده بردم
ممنون
تا بعد...
راستی منم آپ کردم پیش من هم بیا

سلام
مرسی داداشی

بهنام 1384/10/03 ساعت 22:32

سلام
دیروز یه نفر که مطمئن بودم دخترهُ بهم وب داد.ولی یه پسر بود!چطور چنین چیزی ممکنه؟(لطفا بیشتر توضیح بدید استاد.)

سلام عزض شد سال شاد و پر برکتی را برای عزیزانم از درخت امسال که پنستیاست ارزو دارم و شادی و عروسی دوستانم و اللخصوص عروسی مریم ناظمی با یارش اسم را نگویم بهتر است سال شادی داشته باشید و موفق و عاشق باشید
مریم ناظمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد