آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

عید مبارک

با سلام خدمت همه دوستان عزیز
عید فطر رو تبریک می گم به همه امید وارم نماز روزه هاتون قبول باشه و تونسته باشید نهایت استفاده رو از این ماه مبارک برده باشید

عید سعید فطر مبارکباد

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
عید شما هم مبارک باشه
نماز و روزتون قبول
ممنون که سر زدی بازم بیا منتظرم.
حق نگهدارتان باد

محمد 1384/08/18 ساعت 15:03

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
راستش می خاستم برای کارخانه کوچکی که داریم یک بلاگ درست کنم.البته یک وبلاگ تو همین بلاگاسکای درست کردم ولی کاملا تازه واردم و هنوز کاری انجام دادم .
می خواستم از شما خواهش کنم تو این کار به من کمک کنید تا بتونم قالب سایتم رو خودم درست کنم .و کارایی که میشه روی یک وبلاگ انجام داد رو یاد بگیرم . ممنون میشم اگه کتابی در این موارد هست به من معرفی کنید.و از من پشتیبانی کنید.
بی صبرانه منتظر جواب شما هستم.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد