آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آموزش طراحی وبلاگ ۶

سلام به همه دوستان این هم ۶ امین آموزش این بار به در خواست بعضی از دوستان یک سری کد برای این پست آماده کردم

کد لینک دادن

قرار دادن عکس آموزش کاملتر در این پست

یک کلاس برای لینک های صفحه همه لینک ها

این کد در قسمت هد قالب باید قرار بگیرد 
اگه مشکلی داشتید مطرح کنید 

نظرات 36 + ارسال نظر

سلام
مثل همیشه مرســــــــــــــــــــــــی
لطف کردی

بستنی 1384/07/26 ساعت 07:20 http://icecream.blogsky.com

سلام
up to year شدی ؟؟!!!!
ممنون
خسته نباشی

گفتی از خوندنو گفتن
گفتی از رفتنو موندن
گفتی کاش عمق نگاهت تو دلم خونه بسازه
با همه دیوونگیها برامون لونه بسازه
گفتی کاش با خاطراتت سفری به اون ورا کرد
کاش میشد عشقو فدا کرد
کاش که آسمون قلبت واسه من ستاره ای داشت
کاش هنوز تو دل باغچه واسه من یه غنچه میکاشت
کاش هنوز عمق نگاهت واسه من راه عبور بود
اما حیف, ندیدن تو واسه من مرگ غرور بود

سلام من میخواستم از عکسهایی که توی کامپیوترم سیو شده دارم استفاده کنم اما نمیدونم چه جوری...

باید عکس ها را در جایی آپلود کرده تا بتونید ازش توی وبلاگ استفاده کنید آموزش کاملش هم توی یه پست دادم

سلام. وبلاگ مفید و پر محتوایی دارید .
موفق باشید.
یا حق

سنبله 1384/07/26 ساعت 13:59 http://javaneh-es.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدید
یاد گرفتم که باید چیکار کنم
بهر حال مرسی
در پناه حق

چه جوری کلیک راستو از وبلاگم بردارم؟

کدش تو یکی از همین پست های قبلی هست

سلام دوست عزیز ... مفید بود ... استفاده بردیم بدرود

دستت درد نکنه ...
یه سری بزن !
ممنون

محبوب 1384/07/27 ساعت 09:32

خیلی ممنون . اما برای لینک دادن من هنوز نمی دونم این کد رو کجا باید قرار داد؟ ممتون میشم اگه راهنمایی کنید.

سلام
باید تو همون قسمتی که می خواهید نشون داده بشه بذارید
یعنی توی قالب وبلاگتون بگرد هر جا کلمات آشنا دیدی بعد از اون بذار
چی جوری بگم لا اقل یه آدرسی می دادی تا بگم

محبوب 1384/07/27 ساعت 12:02 http://chalice.blogsky.com/

باز هم مرسی فراوان .به عنوان اولین لینک با اجازه به شما لینک دادم.
برای لینک داخل متن چه باید کرد؟
یا سپاس

سلام عزیز وب سایتت جالب شده موفق باشی
راستی منم اپ هستم اگه خواستی سر بزن

محبوب 1384/07/28 ساعت 10:12

خیلی خیلی ممنون .لطف کردی:)

سلام
مطالب وبلاگتون بسیار اموزنده هست

گفتی از خوندنو گفتن
گفتی از رفتنو موندن
گفتی کاش عمق نگاهت تو دلم خونه بسازه
با همه دیوونگیها برامون لونه بسازه
گفتی کاش با خاطراتت سفری به اون ورا کرد
کاش میشد عشقو فدا کرد
کاش که آسمون قلبت واسه من ستاره ای داشت
کاش هنوز تو دل باغچه واسه من یه غنچه میکاشت
کاش هنوز عمق نگاهت واسه من راه عبور بود
اما حیف, ندیدن تو واسه من مرگ غرور بود

موفق باشی

یا هو

هم دانشگاهی 1384/07/30 ساعت 14:54

ایزایس خدای آتش توی یونان هم هست.



به نام خداوند یکتا
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگتونو دیدیم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین
برای همین ما تبادل دو طرفه لینک به شما پیشنهاد میکنمیم"""به چه دلیل؟
1= بازدید روزانه سایت ما بیش از 50 نفره و اگه شما هم تو وبلاگ ما باشید صد در صد کسانی هستن که از طریق ما یه وبلاگتون سر میزنن(به بازدیدهامون حتما نگاه کنید )
2= افرادی از نقاط مختلف کشور شبانه روز برای تبلیغ این سایت فعالییت میکنند
کسانی هم هستن که حتی عضو سیستم میشن
%ما شما را هم دعوت میکنیم که شرایط سایت را بخوانید %

3 = هدف اصلی سایت ما جلوگیری خروج بی رویه ارز درسراسر کشور و در کنار آن کسب در آمد
4 = در دسترس بودن دیگر وبلاگ نویسان و رفع مشکلات و یاری جستن ازیک دیگر
5 = معامله عادلانه دو طرفه هم ما و بیشتر شما دوست عزیز
دوست گرامی در صورت تمایل تبادل لینک لینک ما www.riyal.blogsky.com
را با عنوان ((( تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران دارای مجوز رسمی از قوه قضاییه ))) تو وبلاگتون بزارین و در قسمت نظرها به ما اطلاع بدین تا ما یلافاصله شما رو در قسمت پیوندها (لینکتونو) بزاریم تو سایت
با آرزوی موفقییت برای شما به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران
شاد. پیروز و سربلند باشید بازم بهتون سر میزنیم

لازم به ذکر است که تاسیس این وبلاگ از تیر ماه ۸۴ به بعد است

باشه حتما

سلام
مرسی که سر زدی به وبلاگم...شما جزو لینکهای من شدید خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم...

سلام دوست عزیز امید وارم در وبلاگی که دارید موفق باشید اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید از همه چی در این وبلاگ بخوای هست.موزیک از همه نوع.ویدئو-هک-بوت و....یک کلیک برای همیشه.

سلام زیبا و عالی بود. من آپ کردم منتظر حضور گرمتان هستم.
موفق باشید. یا حق

حسن 1384/08/02 ساعت 23:44 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
من از وبلاگ کامپیوتر مزاحم می شم
شما می توانید لینک من را در لینکستان وبلاگتان قرار دهید و به من اطلاع دهید تا من نیز لینک شما را در وبلاگم قرار دهم
به امید دیداری دوباره

سلام

وب لاگ بسیار زیبایی دارید
من اولین بارمه که اینجا رو می بینم اما حتما باز هم بهتون سر می زنم.
یه سری به من بزنید

خوشحال می شم نظر شما رو بدونم.

موفقیتت رو تحسین می کنم
زنده باشی
از اینکه نظر دادی صمیمانه ممنون
به امید خدا

سیما 1384/08/05 ساعت 07:01 http://syhome.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر زیبات که دادی
خودشم وبلاگت خیلی مفیده.......معلومه که خوب روش کار کردی......بای

در کلبه ای که به اندازه یک تنهایی ست
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد
من از نهایت تاریکی شب حرف می زنم
من از نهایت شب عشق حرف می زنم
اگر به کلبه ی من آمدی ای مهربان
برای من چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم!!!

دوست خوبم سلام:
دلم می خواست خانه عشق مرا کسی خراب نمی کرد .... دلم می خواست که روزهای خوب هیچ وقت تمام نمی شد .... از همیشه تا هنز عاشق مانده ام ... « من مانده ام ملال و غمم رفته ای تو شاد ... با حالتی که بدتر از آن کس ندیده است ... ای تخته سنگ پیر گویا دگر فسانه به پایان رسیده است .... » افسانه ! دیگر دلم هیچ آهنگی نمی نوازد و من ، قندیل کوه واپس زده ای هستم که در ایستایی یک خیال همچنان چشم به راه خورشید نشسته ام ! یخ کرده از اضطراب تنهایی و پرواز خواهشهای دل ! تنها همین یک شعر برایم کافیست ..... من دیگر ساده تر از این نخواهم شد .... نسیم را در کوله پشتی خویش برایت آورده بودم ... طوفان از دستهای من گریزان است ... باورت نشد ... نمی دانم چرا ؟ .. و من در کوچ همچنان به دنبال رهایی سرگردان مانده ام و روح صاعقه زده من باورش نشد فرار چیست ؟! من نخواهم گریخت ... خواهم ماند ... خواهم سوخت و خاکستر حرفهای خویش را روزی آب خواهم کرد در دل سنگ ترین سنگهای روزگار ... همیشه با یادت .... جان شیفته را یدک خواهم کشید ......
به عاشقانه های من هم سر بزن

سبز باشی و پایدار.

سلام
وبلاگه زیبا و پر باری داری.. بعضی از نوشته هات خوندم
توام با اومدنت به وبلاکه من خوشحالم کن اگه میشه کد تعداد بازدید رو بهم بده
به امید دیدار.......

سلام
از حضور گرمتون ممنونم.بله شدیدا باید سریع تر قالب بلاگمو عوض کنم.ان شا الله بتونم از کمک شما استفاده کنم.

ممنون.راستی یادم رفت می خواستم بگم وبلاگ به درد بخور و علمی زیبایی دارید.

عجب لودری داری ها
شبیه بورتزله
بیا پیش من نظر بده

موفق باشی من که همیشه به یادت هستم

محمد زاده 1384/08/11 ساعت 19:39

سلام خسته نباشی

با سلام به شما دوست گرامی
وب جذابی دارین
مایل به تبادل لینک هستید ؟ و با چه نامی؟
با سپاس از شما
پارسا

سلام...ممنون از حضورت...وبلاگ خوبی داری...بازم پیشم بیا.....در پناه مهر...عیدت مبارک!


با سلام ... ضمن تبریک عید سعید فطر به شما و خانواده محترم . از شما دوست عزیز جهت عضویت در انجمن وبلاگ نویسان ایران زمین کمال تشکر را داریم .
جهت صدور کارت عضویت برای شما, لطفاً عکس 4*3 اسکن شده خود را به ایمیل روابط عمومی انجمن ارسال نمائید . همچنین آدرس و کد پستی ده رقمی خود را جهت ارسال کارت عضویت از طریق پست مرقوم فرمائید .
با تشکر
از طرف مدیریت نرم افزاری انجمن وبلاگ نویسان

احسان 1384/10/21 ساعت 09:06 http://www.hccim.com

می خواستم بدونم چطوری می تونم یک عکس رو که وقتی روش کلیک می کنی به سایت یا آدرس دیگه لینک می ده درست کنم . با چه نرم افزاری و چطوری

سلام
ممنون از مطالب خوب و مفیدتون. میخواستم اگه میشه قرار دادن امکان سرچ در داخل خود وبلاگ رو هم آموزش بدید. موفق باشید!

عالی بود دوست عزیز به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد