آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آموزش طراحی وبلاگ ۴

جلوگیری از کپی برداری

یکی از قوانینی که در مورد هر محصول و تولید و نوشته و طرح و
... وجود دارد قانون حق تکثیر (Copy Right)است که همانطور که می دانید محافظ حق آن ایده برای شخصی که آنرا بوجود آورده است می باشد اما متاسفانه به دلایلی که همه می دانیم این قانون در کشور ما آن چنان که باید و شاید رعایت نمی شود یکی از مواردی که موارد نقض این قانون زیاد دیده می شه کپی برداری از مطالبی است که یک نفر در سایت و یا وبلاگ خود می نویسد و مطمئنا همه ما دوست نداریم که نوشته های ما و در کنا ر آن زحمتی که برای جمع آوری و تحقیق و تایپ آن کشیدیم به اسم یکی دیگه تموم بشه برای اینکه جلوی این جور کارها را بگیریم میشه کار هایی کرد ولی مطمئنا همیشه راهی برای سرقت مطالب است که اگه یه مقدار وارد باشید میشه کپی برداری کنید اما برای اینکه به شخص هشدار بدهیم که سایت و یا وبلاگ ما شامل این قانون است چند روش را برای شما می نویسم

1- قفل کلیک راست با یک پیغام

برای اینکار کافی است که کد زیر را در قالب خود قرار دهید


 

2- قفل کلید های صفحه کلید

با کد زیر می توانید اینکار را انجام بدهید

            


نظرات 10 + ارسال نظر
سیاوش 1384/07/06 ساعت 22:30 http://siaavash.blogsky.com

آقا سلام .. من بیچاره تم .. !! نمی نی مثل چی !! بهت احتیاج داشتم این روزها .. ایول داداش .. از این به بعد هر روز اینجام .. بذار اول سیوت کنم .. خیلی با معرفتی که این همه هنرت رو در اختیار تازه کارهایی مثل من میزاری .. مرامتو عشقه داداش یخی ! پاینده باشی

سیاوش 1384/07/07 ساعت 10:06 http://siaavash.blogsky.com

آقا بیچاره شدم که !! داشتم با کدهات کار می کردم که یه دفعه وبلاگم همچین شد که می بینی ! تو رو خدا هر چه زودتر منو نجات بده .. یعنی چی شده ؟ میشه بهم کمک کنی ؟!!

مهیار 1384/07/08 ساعت 02:34 http://gamebond.blogsky.com

سلام دوست. من //
اگه میتونی طریقه ی قرار دادن یک لوگو ( بنر‌ ) رو در وبلاگت آموزش بده.
چون شخصا میخواستم یک لوگوی خوب داشته باشم.. در مورد سایت کول تکست هم مختصر توضیحی بدین لطفا.
با تشکر . منتظرم

[ بدون نام ] 1384/07/10 ساعت 20:10

. با سلام خدمت شما دوست گرامی
شانس همیشه در خونه آدمو میزنه ولی خیلی وقتها حوصله نداریم بریم درو باز کنیم
پس دست به کار شو و وقتتو بیشتر از این هدر نده!!?روشی بسیار جدید برای پولدار شدن و کسب درآمد !!!
این مطالب میتونه آینده شماروکاملاً عوض بکنه!!
تنها راه قانونی کسب درامد در ایران کاملا عملی. http://www.gbar.blogsky.com
من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی... و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.gbar.blogsky.com

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم
http://www.gbar.blogsky.com

حسین 1384/07/10 ساعت 20:35

سلام.من یه کد برای فرم نظر سنجی میخواستم.ممنونم.

سلام
وبلاک خوبی داری
نه واقعا من که لذت بردم
در کارت موفق باشی

آرزو 1384/07/11 ساعت 12:03 http://www.aloonak.tk

مرد یخی دستم به دامنت بدجوری به کمکت احتیاج دارم . راستش من هیچ کدو از کارهای وبلاگم رو خودم نمیکردم .داداش مجی برام انجام میداد اما حالا چند روزیه که در دسترس نیست ومن بدبخت شدم .من حتی اپدیت کردن هم درست و حسابی بلد نیستم اما مشکل فعلی ام اینه که می خوام چند تا از کامنت های ناجور رو حذف کنم اما بلد نیستم .مرد یخی لطفا در اولین فرصت بدادم برس منتظرم .

علی 1385/03/03 ساعت 19:28

خیلی وبلاگ زیبایی داری
ایول

بنیامین 1385/09/02 ساعت 08:59

سلام
دوست عزیز من هم میخواستم لوگوی صفحه وبلاگ رو به
صورت بکگراند زیر عنوان قرار بدم همچنین اگر ممکن باشه
در مورد کدهای رنگ و چگونگی اضافه کردن انواع بیشتری
به فونتهای نوشتاری٬ توضیحاتی برام بدید٬ ممنون میشم!
با سپاس فراوان.

سلام دوست خوب. رفیق. یا استاد عزیز. دوست یخی من و خیلی های دیگه. ممنون از اینکه کمکمون میکنی تا ما هم راه بیفتیم. اگر ممکنه می خواستم یه خواهشی بکنم. روش گذاشتن آهنگ موقع بالا اومدن وبلاگ و اینکه چه جوری آهنگ رو برای این کار آماده کنیم. و اینکه چه جوری توی وبلاگ آهنگهایی برای دانلود بگذاریم. اگر ممکنه میشه لطف کنید. ممنون میشم. امیدوارم همیشه موفق باشید حتی اگر اینا رو آموزش ندادید. از اطلاعات مفیدتون سپاسگذارم.
دختر تنها(فریاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد