آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آموزش طراحی وبلاگ ۳

سلام به همه دوستان

آموزش قرار دادن جستجوی گوگل در وبلاگ

برای اینکه باکس جستجوی گوگل که شامل یک کادر برای دریافت کلمه جستجو و یک دکمه سرچ برای شروع جستجو هست کافی است که کد زیر را در قالب وبلاگ خود قرار دهید البته در این زمینه باید حتما این نکته یادتون باشد که کد باید در جای مناسب خود در بین تگهای اچتمل مربوط به قالب وبلاگتان قرار گیرد تا در قالب مشکل بوجود نیاورد اگر به مشکل خاصی بر خوردید با من در میان بگذارید 


 

نظرات 7 + ارسال نظر
آرزو 1384/07/04 ساعت 12:08 http://www.aloonak.tk

سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری بخصوص واسه تازه کارهایی مثل من
از مطالبت استفاده کردم مرسی وقت کردی بهم سر بزن
راستی میتونم اگه اشکالی براام پیش اومد ازت بپرسم ؟

سلام عزیز
با همون اسم مد و مدل لباس بهم لینک بده
مرسی

ََََAZIZ BEHET LINK DADAM

الهام 1384/07/11 ساعت 14:42 http://elham-a

سلام
وبلاگت خیلی خوب و آموزندست
ممنونم که به من سرزدی
بای

آدم شناس 1384/11/22 ساعت 00:23

آقای محترم خودتو گوووز کردی که کلیک راست برای کپی رو نزاشتی؟ پس بازدید کننده ها چطوری از کد ها استفاده کنن؟ دسگاهی

سلام عزیزم
این سیستم سرچ گوگل که گذاشتی خیلی خیلی باحال بید جیگر ! من یه عمریه دنبال این می گردم . فقط ببین من م یخوام که این سیستم دوگزینه داشته باشه . یکی سرچ در وبلاگ من و یکی در اینترنت . میشه راهنماییم کنی ؟
مرسی

سلام مصطفی جان
وبلاگتون خیلی پر محتواست ممنون
بهمون سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد