آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تغییر قالب وبلاگ

سلام دوستان خوبید؟

بازم قالب وبلاگ دچار دگرگونی شد

راستش از قالب قبلیه خسته شده بودم اسم وبلاگ هم به آمل سیتی تغییر پیدا کرد

راستی آملی ها یا کلاشمالی های عزیز وبلاگ نویس می تونند روی من حساب کنند در هر زمینه ای که بتونم کمکتون کنم در خدمتم
 
خوب این هم دو تا برنامه خوب نمی دونید چقدر زحمت کشیدم براشون اولی یه نرم افزار برای نقاشی تو مایه های پینت ویندوز البنه با مکانات نسبتا بیشتر

دومی یه بازی ضربدر و دایره یا همون دوز

راستی با لینکی که میدم شما وارد یه صفحه میشید از اونجا روی لینک مربوط کلیک کنید تا اون فایل زیپ رو دانلود کنید

Tasvir saz 1.zip down load link

zerocross.zip download link

نظرات 6 + ارسال نظر

قالب وبلاگت خیلی خوبه. سربزن.

کامی جووون 1384/05/16 ساعت 03:50

آقا سلام
دمت گرم خودت نوشتی نقاشی رو؟
عجب چیز مشتی
به نظر من پینت ویندوز باید پیشش لنگ بندازه

سلام دوست خوب من
با هر قالبی که بیای کارت عالیه و من که استفاده میکنم موفق و پیروز باشی
سری هم به بازار بزن بای

وهاب 1384/05/19 ساعت 02:50 http://galery.tk

سلام.خوبین..میگم یکم سبکتر شده..راستی مبارکه...
تو که آنسوی کتاب کوچه ها نشسته ای؛
خبر از راز زیارت هر روز من
با ساکنان این حوالی آشنای گلایه و گریه داری؟
-آه میدانم!
سکوت آینه ها!
همیشه
جواب تمام سوالات بی جواب بغض بارن است!

شاد باشی

کاملیا 1384/05/29 ساعت 11:38 http://kamelia.blogsky.com

سلام مرد مریخی
خوشحالم که در حضورم در خلوتکده بودنت را حس کردم و خوشحالتر از این که با وبلاگتان اشنا شدم
من عاشق این وبلاگهای آموزشی و دانلود می باشم و امید آنکه با دوستی تان گامهای بلندی د ر این زمینه بر دارم
موفق باشید

حسین عابدی 1384/10/10 ساعت 22:25

تو عزیز تر از زنداداشه خودتی برای من (البته زنداداش جدید نه!!!.. همون قدیمی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد