آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

مطالب عمومی

سلام
امروز چطورید؟
تبریک میگم به خودم که تعداد بازدید ها از این وبلاگ از مرز ۴۰۰۰ نفر هم گذشت
خوب دیگه ما اینیم...
راستی یه تبریک دیگه هم میگم به خودم چون می دونم حداقل یه بازدید کننده پروپا قرص دارم اگه قبول ندارید برید قسمت نظرات رو ببینید
آقا هادی :
دمت گرم واقعا حال میدی که اینقدر به این وبلاگ در پیت سر میزنی ، واقعا وقتی میبینم انقدر برات مهمه من هم برام مهم و با ارزش میشه که بیام و اینجا مطلب بنویسم ، البته به علل مختلف زیاد وقت ندارم که مطلب های خوب علمی بنویسم ولی تا اونجایی که می تونم لا اقل برای تو می نویسم ، این ترم تابستونه هم غوز بالا غوز شده ۶ واحد سه روز در هفته ...
بماند
راستی یه کمک برای اونایی که مشکل دارند با فی.لتر شکن ها...
اگه خواستی ادرسی رو ببینی و اون ادرس توسط آی اس پی شما فی.لتر شده بودکافیه آدرس مورد نظر رو برای این ایمیل بفرستید تا همه محتویات اون سایت به آدرس شما میل بشه
web@pagegetter.com
راستی سه تا برنامه نسبتا خوب با وی بی نوشتم نوتپد و پینت و یه بازی جوز اگه اتفاق خاصی نیفته تا چند روز دیگه برای دانلود می ذارم برای سورش هم برام ایمیل بفرستید
موفق و موید باشید
مرد یخی

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
از آنجا وبلاگ خوبی دارید خواهشمندم که به یکدیگر لینک یا لوگو بدهیم نظرخودرا در این باره از طریق ایمیل بیان کنید
باتشکر از همکاری شما

مرد یخی عزیز سلام
طرح مشترک تعدادی از وبلاگ نویسان برای پایان دولت خاتمی
به حمایت معنوی و حرفه‌ای شما نیازمندیم و دستان پر مهرتان را به یاری میفشاریم
آخرین اخبار
http://rahenowiran.persianblog.com

سلام ما به شما لوگو دادیم.

نیکو 1384/05/02 ساعت 13:56 http://mrniko.tk

سلام دوست خوب من ...
وبلاگتان برایم جالب افتاد ...
به وبلاگ من هم سری بزن هر چند کوتاه ...

پاینده باشید و مستدام.

هادی 1384/05/02 ساعت 19:00

با سلام
اولندش بابا ما را شرمنده نکن اینکه ما میاییم اینجا وظیفمونه راستش سایر وبلاگهای دیگه همچین چیز بدرد بخور ندارن که وقتی میام اینجا همین که ادم چشمش به قالب قشنگ وبلاگت میافته جادو میشه که بمونه
دومندش ۶ واحد سه روز در هفته بابا چه خبره ؟؟؟ مگه قراره خودکشی کنی راستش این کار از عهده هر کسی برنمیاد فقط مخصوص ادمهای باهوشی مثل شماست خوب حقم داری اگه باهوش نبودی که به اینجا نمیرسیدی که
راستی هنوز باورم نمیشه که اپدیت کردی شب بازم سر میزنم که باورم بشه
فعلا یا حق

هادی 1384/05/02 ساعت 20:34

بازم سلام بخدا یادم رفت شرمندم میخاستم بهت تبریک بگم که مرز بازدید کنندگان سایت این همه بالا رفته خوب اینم خودش یه نشون که بدونی چه وبلاگ خوبی داری اشالله همیشه تو همه کارات اینجوری موفق باشی راستش نتونستن تا شب صبر کنم بعد از یه ساعت دوباره امدم
فعلا یا حق

سلام واسه پولدار شدن یه فرصت دیگه هست
زود بیا .......

گنجی کم بود نوبت خاتمی است. مگر در دوران خاتمی محمدی ها دستگیر نشدند؟ باطبی دستگیر نشد ؟ اعدامها ادامه پیدا نکرد؟ سنگسار ها نشدند؟ کم ادم اوره شد در دوران همین خاتمی؟ بجز لبخنی چه تحویل مردم داد ؟ بروید اعتراض دانشج.یان به حضورش را در 16 آذر ببینید ؟ شما ها پشت کامپیوتر هایتان از دنیا عقب افتاده اید تازه دارید از خاتمی تجلیل می کنید ؟ جای بسی شرم است. آره با تمم شمای هستم که خاتمی را قابل تجلیل می دانید.

هادی 1384/05/03 ساعت 10:56

با سلام
اولندش میخاستم بگم این داش عباس با کی کار داشت ؟؟
من که متوجه یک کلمه از حرفاش نشدم فکر شماره رو اشتباهی گرفته بود
خب امیدوارم که حال شما خوب باشه مرد یخی جان راستی من یه مشکلی دارم وقتی میام تو سایت شما و قسمت نظرات رو کلیک میکنم بعضی وقتا این قسمت انتهایی ارسال نظر ظاهر نمیشه منم نمیتونم نظر بدم میشه یه کمکی بهم بکنید ممنون میشم
با تشکر هادی

هادی 1384/05/03 ساعت 13:22

با سلام مجدد
میدونم که فرصت این کارارو نداری ولی مثلا چندتا برنامه خوب به اختیار خودت واسه دانلود بزاری هم بدک نمیشه راستی من از همین الان منتظر این برنامه هستم که با
وی بی نوشتی هرچی میخاد باشه من دانلود میکنم
راستی امیدوارم با این گرمایی که امسال هست قلب یخی شما اب بشه (علامت چشمک تو یاهو مسنجر ) شوخی بود هااااا
فعلا بای

هادی 1384/05/03 ساعت 20:32

با سلام خدمت مرد یخی
مرد یخی یه سوال داشتم
اگه براتون زحمتی نیست یه تعریف جزیی و مختصر در مورد اکسبلویت و باگ بگی ممنونت میشم یعنی این اکسبلویت چی هست کی مینویستش و چه جوری باگ کشف میکنن ؟
بازم تشکر میکنم
فعلا بای

نفیسه 1384/05/04 ساعت 02:41 http://negaar.blogsky.com

سلام

هادی 1384/05/04 ساعت 19:06

سلام مرد یخی من شدیدا به کمک شما احتیاج دارم لطفا منو راهنمایی کن من از اتصال دی اس ال برای برقراری اینترنت استفاده میکنم تمامی سایتها با سرعت بالایی باز میشن حتی مسنجر هم کمتر از شش ثانیه باز میشه ولی یه مشکل اساسی دارم و اون اینه که به هیج وجه نمی تونم کسی را اد کنم باور کن سایت بی بی سی که خیلی سنگینه کلا تو یازده ثانیه با تمام لینکاش لود میشه ولی هنوز تو این یاهو مسنجر موندم حتی تو مسنجر هفت بتا هم همین مشکل رو دارم به طور کل هیچ ای دی اد نمیشه تو را خدا کمکم کن
من که جز زحمت چیز دیکه ای ندارم که ببخش منو
منتظر جواب هستم

هادی 1384/05/04 ساعت 21:48

مرد یخی سلام بابا الان شدیدا بهت احتیاج دارم تو را خدا راهی نشونم بده بابا مردم بخدا اصلا هیچ کسی رو نمیتونم اد کنم your request add a contact has taken................

مریم 1384/05/04 ساعت 23:03 http://zehieshgh.blogsky.com

سلام
ترم تابستونه خوش بگذره،شاد باشی

دوست عزیز لینک وبلاگ شما به عنوان وبلاگ نویس حامی در راه نو ایران قرار گرفت موفق باشی

دوست عزیز سلام بالاخره لحظه نهایی فرا رسید . بیانیه وبلاگ نویسها و تیتر مشترک منتشر شده است به راه نو ایران بیا تا از جریان کامل آن مطلع شوی با اعلام نظر در پیام دیگران ما را در جریان رسیدن این خبر قرار بده

هادی 1384/05/10 ساعت 13:08

با سلام
ببینم یه مدت اینجا نبودم چه خبر شده
مرد یخی من از دست تو دلخورم میدونی چرا ؟؟؟
میدونی این مدتی که من نبودم کجا بودم ؟؟؟
هیچ جایی نبودم همین جا بودم ولی با این فرق که وقتی میخام بیام نظر بدم این قسمت نظرها برام ظاهر نمیشه البته نظرهای تمامی دوستان ظاهر میشه الی این قسمت ارسال نظر ببینم کلک نکنه خودت قفلش میکنی هااااا ؟؟؟؟؟
در هر صورت خوشحالم که درست شد و میتونم بازم نظر بدم
حالا میگن تو نمیتونی و این همه نظر دادی اگه بتونی چقدر نظر میدی !!!
خوب فعلا یا حق بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد