آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

خودمونی

با سلام خدمت همه دوستای خوبم

تو این پست قصد اموزش و نکته و ... ندارم فقط می خوام یه چیزی نوشته باشم تا از قافله عقب نمونم راستش اصلا حوصله اون کارهارو ندارم شاید از این به بعد مثل بقیه وبلاگ نویس های محترم !!!! نشستم و شعر نوشتم ویا این که امروز ناهار چی خوردم شایدم در مورد اینکه تابستون کجاها رفتم و یا... بگذریم

یه مدتی بود که آپدیت نبودم اصلا" آنلاین هم نمی شدم راستش به خاطر پروژه های پایان ترم اصلا وقت نداشتم هر چند هنوزم کامل نکردمشون ولی خوب زمان امتحانات هست ودیگه وقت برای ادم نمی مونه تا بخواد بیاد اینجا چیز بنویسه از شانس بد من این ترم 5 تا درس دارم برابر با 15 واحد که یکی از یکی سخت ترن بجز یکی همشون پروژه های آنچنانی از ادم می خوان از اسمبلی و سی ++ گرفته تا برنامه نویسی سیستم های تجاری وای اس پی و ویژوال بیسک اصلا استاد یه چیزی از ادم می خواد که به عقل خودش هم نمی رسه اونوقت از ما می خواد که بنویسیم خوب چه کنیم اینم سر نوشت ما

خوب راستی چه خبر از انتخابات نکنه شما هم از اونایی هستید که تحریم انتخابات کردید یا براتون فرقی نداره که کی بیاد کی بره خر تو خره دیگه نه؟ من رای دادم به لاریجانی اصلا هم هیچ انتظار نداشتم رای بیاره راستش وقتی شنیدم یک میلیون و خورده ای رای اورده تعجب کردم اگه تونستید حدس بزنید من واسه چی بین 7 نفر به لا ریجانی رای دادم؟ فکر نکنم کار سختی باشه اگه راستش رو بخواهید فقط بخاطر اینکه همشهریمون بود بهش رای دادم و هیچ دلیل دیگه ای نتونستم پیدا کنم که به کس دیگه ای رای بدم می دونید چیه تو کشور ما هر کی رئیس جمهور بشه تنها کسانی که از رییس جمهور شدنش خوشال میشن همشهریاش هستند اخه اقایون انگار شهر شون رو زیاد دوست دارند نمی دونید چرا؟ خوب بریدشهر اقای هاشمی و اقای خاتمی رو ببینید می فهمید شهر های کویری و کوچیک اونا الان تبدیل به قطب اقتصادی صنعتی کشور شده که عجیبه ما با این همه محرومیت در جای جای این کشور روبرو هستیم اونوقت اقایون هنوز دنبال احساسات قومی و قبیله ای خودشون هستند اصلا به من چه خودمو قاطی ماجرا می کنم شما رو نمی دونم ولی من تقریبا هیچ تفاوتی بین اون 7 تا نمی دیدم با اینکه همه برنامه هاشون رو از تلفیزیون دیدم و حرفاشون رو شنیدم همشون یه جور حرف می زدن ولی همشون خالی بندی می کردن مگه نه؟

راستی فردا به کی رای میدید هاشمی یا احمدی نژاد نکنه سفید یا نمی رید رای بدید خوب هر کاری میکنید میل خودتونه این دو تا تقریبا مثل سیبی هستن که از وسط له شدن پس هر کدومشون که بره اونجا بشینه فرقی نداره ولی با این وجود ما امید داریم به اینده شاید اینبار رییس جمهور به درد این مردم برسه شاید هم مثل بقیه نتونه و یا نخواد که برسه چیکار میشه کرد ...بگذریم

دو سه تا سوال برام نوشتید و یا ایمیل زدید که می خوام جوابشون رو بدم

هادی جان

من اطلاعات خوبی در مورد هک ندارم اصلا خوشم هم نمیاد که برم دنبالش یه جورایی به نظر من این کار ها خوب نیست البته در دو صورت خوب می تونه باشه مثلا من یه رفیقی دارم که سلیت های بی محتوا و چرت و پرت رو هک میکنه و یا مثلا برای محافظت سایت ویا وبلاگ تون و یا پی سی خودتون می خواهید یاد بگیرید این هم کار خوبیه ولی اگه فقط قصدتون آزاره که من فکر نمی کنم کار خوبی باشه بازم میل خودتونه اگه میخواید بیشر در این مورد بشنوید برید این وبلاگو ببینید و اگه تونستید با نویسندش ارتباط بر قرار کنید 

فرزاد جان

اون تاریخ و وقت به خیری که گوشه سمت چپ و بالای این وبلاگ نوشته اصلا ربطی به من نداره اون مطابق با ساعت و تاریخ کامپیوتر شما عمل میکنه یعنی اگه ساعت کامپیوترتون ویا تاریخش درست نباشه اون هم درست عمل نمی کنه و ممکنه موقع ظهر شب خیر باشه و یا تاریخ ماه تیر رو خرداد نشون بده پس اگه اومدید و این وبلا رو دیدید و تاریخ اون اشتباه بود مطمئن باشید تاریخ کامپیوتر شما اشتباه است ممنون

الهه خانم

برای اینکه ادرس وبلاگ رو به دات تی کا مختصر کنید باید برید تو سایت اونها ثبت نام کنید مثل من که  آدرس این وبلاگ رو علاوه بر این چیزی که هست به ادرس پایین هم خلاصه کردم

www.bia2.tk 

برای اینکار باید برید به سایت دات تی کا
موفق و پیروز و سر بلند باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
بیکار! 1384/04/03 ساعت 04:26

دو قسمت مقاله جدید : رای به احمدی نژاد تنها گزینه معقول با هر گرایش فکری
http://www.jighodad.blogsky.com
وارد شده است. اگر توانستید با منطق صحیح با هر دیدگاهی که دارید! مرا متقاعد کنید که اشتباه می کنم.
حتما زودتر نظر بدید که میخوام برم رای بدم!

ًًً۳۳ 1384/05/25 ساعت 12:28 http://NAGMEH.COM

ةؤئأیؤئآ‌ؤVیVؤئةVیؤئآةیVؤئی

سلام
انجمنهای تخصصی وبلاگ سجاد با بیش از 30 انجمن مختلف افتتاح شد( لطفا عضو بشید )به دوستانتون هم اطلاع بدید. بیشتر این انجمنها فاقد مدیر هستند و به کمک شما نیاز هست. مرسی
http://www.irankorea.com/sajjad

تبادل لینک میکنی بیا بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد