آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

سایت در خواستی

به در خواست یکی از دوستام که از من خواسته بود یک سری کد برای کامل کردن وبلاگش بذارم تو این وبلاگ باید بگم که من وقت ندارم اون کد ها رو دسته بندی کنم و سر و سامون بدهم پس بنا بر این دو تا سایت بهتون معرفی می کنم که هر دو هم کاملا فارسی هستند و با توضیحات کامل در مورد هر کد بهتون می فهمونن که کار کد مربوطه چیه با مراجعه به این سایت و یا این وبلاگ هر چی می خواهید به وبلاگتون اضافه کنید و لذت ببرید.

نظرات 6 + ارسال نظر
وهاب 1384/02/07 ساعت 02:03 http://galery.tk

سلام.خوبی..خوشحالم که سر زدی...سایتا جالب بودن و رفته بودم..بازم منتظرت هستم..موفق باشی

سلام دوست خوبم.
از اینکه به من سری زئی ممنونم.
مطالب مفیدی در وبلاگت داری.
موفق باشی.

نازنین 1384/02/07 ساعت 05:17 http://avang79.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی ممنونم که به وببلاگ من سر زدی ونظر نوشتی.منو خوشحال کردی .همیشه موفق باشید.

[ بدون نام ] 1384/02/08 ساعت 04:22

دستت درد نکنه
مرسی

وبلاگ قشنگیه به ما هم سری بزن

دنبال یه نرم افزار طراحی وبلاگم: مثل Movable Type البته این نرم افزار فروشیه و من مجانیش رو می خوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد