آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تبادل لینک

سلام به همه دوستان خوبم
تعطیلات خوش میگذره؟
به زودی قسمت زیادی از مطالب وبلاگ به آرشیو منتقل خواهد شد
وحجم وبلاگ خیلی کمتر خواهد شد پس سریعتر از همیشه لود میشود
در ضمن هر کس قصد تبادل لوگو و یا لینک دارد در این پست کامنت بذاره تا بهش لینک بده یا لوگوشو بذارم
پس نظر یادتون نره
نظرات 6 + ارسال نظر
نوید 1384/01/11 ساعت 02:52 http://iaum.blogsky.com

سلام آقا مصطفی ... وبلاگ جالبی داری ... باشه .. با پیشنهاد تبادل لینکت موافقم ... موفق باشی .

[ بدون نام ] 1384/01/11 ساعت 11:35

SALAM
CHE BAHAL
YE MARDE YAKHIYE DIGE
MAN 2 SALE TO BLOGSKY MARDE YAKHI HASTAM
BAZI VAGHTA MINEVISAM VA BAZI VAGHTA NAZAR MIDAM
KHOSH HALAM AZ ASHNAYIT MARDE YAKHI
KHOSH AMADI BE WEBLOG NEVISI

سلام مصطفی جان . ممنون وبلاگ شما هم قشنگه . مطالب شما هم خوبه . شما فقط یه ایمیل به من بده تا من برای شما جی میل بفرستم . با تبادل لینک هم موافقم . ممنون . تا بعد ... در پناه حق

نفیسه 1384/01/12 ساعت 02:10 http://negaar.blogsky.com

من آخرش نفهمیدم مرد یخی یا گلی جون!ولی وبلاگت خیلی خیلی قشنگه.ممنون که به من سر زدی.

سلام دوست عزیز
وبلاگ پر محتوایی داری. خسته نباشی
اگه مایلی به وبلاگ من هم سری بزن این لوگوی منه:24.10.151.165/rendered/cooltext3063045.gif

[ بدون نام ] 1384/11/22 ساعت 15:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد