آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

مخفی کردن فولدر ها در ویندوز اکس پی بدون استفاده از برنامه

   این هم یک ترفند ساده برای مخفی کردن فولدرها از دیگران برای اینکار ابتداروی فولدر مورد نظر کلیک راست کرده و  رینیم   را انتخاب کرده و با پایین نگه داشتن کلید آلت    عدد   0160  را به جای اسم فولدر می نویسم می بینید که بعد از اینتر کردن فولدر بدون اسم میشودحالا روی همون فولدر کلیک راست کرده و در قسمت
چنج آیکون از قسمت پراپرتیس آیکون بی رنگ و بی شکل یعنی هیچی رو به جای آیکون فولدر مورد نظر انتخاب می کنیم می بینید که بعد از  اوکی کردن اثری از فولدر در صفحه وجود ندارد


right click on folder >rename to 0160 with pressing ALT tab >enter
right click on folder again > properties > choose the colorless icon

نظرات 5 + ارسال نظر

salam mostafa jan salne9t mobarak ishala shangool mangool hapeye angoor bashi refigh:D mersi ke sari pesar khale shodiyo baram nazar dady :Dkoshtoondeye maramet bahareh:D

متشکر م از لطفتون

امیر 1384/01/03 ساعت 01:47 http://www.loverly.blogsky.com

سلام مرسی به من سر زدی...سال نوت مبارک

متشکر م از لطفتون

salam , omidvaram khob bahsin , webetun kheili ziba shode va vaghean amoozandast , dar zemn man linketo dar webam gharar dadam , dar panahe aseman , bye bye honey

متشکر م از لطفتون

امیر 1384/01/10 ساعت 03:11 http://www.loverly.blogsky.com

سلام مصطفی عزیز .. ممنون که به من سر زدی
از پیشنهادت خوشحال شدم
من شما رو لینک کردم
موفق باشی

متشکر م از لطفتون

امین 1384/01/10 ساعت 20:42 http://mey.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
من لینک وبلاگ شما رو می زارم.
بای

متشکر م از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد